اخبار مادطب

کنترل و درمان دیابت قسمت دوم

کنترل و درمان کنترل و درمان دیابت قسمت دوم

کنترل و درمان دیابت قسمت دوم

کنترل و درمان دیابت قسمت دوم، در افراد مبتلا به دیابت، قند خون معمولا بالاتر از حد عادی ست. البته این به این معنا نیست که اگر در شما دیابتی تشخیص داده نشده، قند خون تان عادیست؛ پیروی آمار رسمی در آمریکا، بیش از یک سوم افراد بالغ دچار پیش دیابت هستند. یعنی قند خونشان از حالت طبیعی بیشتر است اما به حدی نیست که به عنوان بیماری شناخته شود. این فزونی قند در خون، خود از عوامل اصلی ابتلا به دیابت نوع 2 در بزرگسالی ست. دیابت را دست کم نگیرید.

قند خون که بالا می رود، انحلال پذیری مواد در خون کاهش یافته و خود قند به حالت بلور در می آید و تشکیل رسوب می دهد. این بلورها-اند که جلوی خون رسانی به بافت و ترمیم مواضع زخمی را می گیرند. اگر بتوانیم گردش خون را افزایش دهیم، ته نشینی بلورها کمتر می شود و زخم ها بهبود می یابند.این امر با استفاده از روغن های گرم طبع (مثل روغن سیاهدانه) و پانسمان عسل(آویشن طسام با ساکارز زیر 2 درصد) میسر است.

همچنین خدمات خاص زالودرمانی برای افراد دیابتی در کلینیک انجام می شود. عرق دیابت، معجون دیابت، دمنوش دیابت و عسل دیابت(آویشن) در مجموعه موجودند که هبرای اقدام به درمان، پیشنهاد می شود با کلینیک تماس بگیرید. در پست های بعدی مربوط به افزایش سلامت سبک زندگی، برخی از اقدامات مفید در راستای پیشگیری از ابتلا به دیابت را به اطلاع شما عزیزان خواهیم رساند.همراهتان هستیم.

دوستدار سلامتی شما

دکتر مهدی فهیمی

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *