اخبار مادطب

کنترل و درمان دیابت

کنترل و درمان کنترل و درمان دیابت قسمت دوم

کنترل و درمان دیابت

کنترل و درمان دیابت دیابت معمولا به منزله ی یک بیماری لاعلاج شناخته می شود، اما راه هایی برای کمرنگ شدن هر چه بیشتر آن در زندگی افراد متبلا وجود دارد. حتی برای افرادی که زخم های عمیق و اندام هایی با ریسک قطع شدن دارند، درمان های طبیعی می توانند بسیار کارآمد باشند اما متاسفانه بستر درمانگاهی بیمارستانی مناسب برای این درمان ها فراهم نیست. با ما باشید تا خلاصه ای از این درمان ها و راهکارهای طبیعت نگر را برایتان شرح دهیم.

با وجود تفاوت میان انواع دیابت، دیابت ها در ابتدا خود را با پرنوشی، پرخوری و پر ادراری نشان می دهند. افزایش شیوع دیابت، در تغییر سبک زندگی بشر نهفته است. گذار از زندگی سنتی به زندگی مدرن، ما را وارد مراحل جدیدی از اضطراب ها و هول ها کرده که به کبد و پانکراس آسیب می زنند. اینجاست که بازگشت به طبیعت می تواند بهبودمان دهد.

از خوراکی های مفید برای افراد دیابتی، می توان موارد ذیل را نام برد: توت خشک، روغن زیتون، مویز، دارچین، جوانه ها، گردو(2 عدد روزانه)، عسل، آویشن، سرکه سیب (یک قاشق روزانه)، بادام زمینی و کره ی بادام زمینی.

از دیگر توصیه های رفتاری برای مبتلایان، می توان به این موارد اشاره کرد: خندیدن، مصرف صبحانه، عدم حذف وعده های غذایی و افزایش آن به وعده های بیشتر با حجم کمتر، مصرف غذاهای خانگی، پیاده روی روزانه و انجام ورزشهای مناسب، خواب زودهنگام و زود بیدارشدن از خواب.

روش های درمانی، در روزهای اینده و به طور مفصل توصیح داده می شود برای درمان مخصوص خودتان، باید به پزشک مراجعه کنید اما ما خلاصه ای از دستاوردهای طب ایرانی در درمان دیابت را در آینده برایتان ذکر خواهیم کرد.

دوستدار سلامتی شما

دکتر مهدی فهیمی

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *