اخبار مادطب

خصوصیات افراد با پایه مزاج دم قسمت اول

خصوصیات افراد با پایه مزاج دم قسمت سوم

خصوصیات افراد با پایه مزاج دم قسمت اول

خصوصیات افراد با پایه مزاج دم قسمت اول عدم تحمل گرماست. قدرت جسمی بالا از مشخصات دیگر افراد با غلبه دم می باشد.

معمولا گرایش به ورزشهای سنگین و ارام مثل کشتی گیری- وزنه برداری و یا کارهای جسمی سخت و سنگین از مشخصات افرااد با غلبه دم می باشد که توصیه می شود این افراد حتما و بطور روزانه انرژیهای اضافه خود را تخلیه نمایند تا دچار بیماری نشوند.

این افراد برون گرا بوده و بسیار اجتماعی هستند و معمولا مورد احترام و توجه اطرافیان می باشند. حضور این افراد در هر جمعی باعث گرمی و تقویت دوستی ها خواهد شد. چون براحتی می توانند دوستان خود را از حاشیه رفتن در گفتار و رفتار نجات داده و دوستی ها را تقویت کنند.

یکی از خصوصیات اصلی رفتاری در افراد با غلبه دم هوش بالا می باشد. جمع شدن ضریب هوشی بالا به همراه حافظه خوب در این افراد باعث تقویت بنیان فکری این افراد شده و نتیجه آن وجود یک آرامش عمیق در برخورد این افراد با دیگران می شود.

این حالت افراد با غلبه دم سبب جذابیت بالای این گروه برای دیگران خواهد بود.

به دلیل قدرت جسمی بالا و ذهن پویا افراد باغلبه دم معمولا خوش بین بوده و دائما مسائل را از جانب خوش بینی مورد نقد و انتقاد قرار می دهند و در بین مردم زبانزد در سازگاری و قلب پاک هستند.

این وضعیت بایستی بطور جدی در این افراد مدیریت شود تا مانع بروز سوء استفاده دیگران گردد و یقینا مدیریت بر خوش بینی یکی از دشواریهای داشتن غلبه خون یا دم است.

دوستدار سلامتی شما

دکتر مهدی فهیمی

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *