اخبار مادطب

خصوصیات افراد با مزاج سودا قسمت سوم

خصوصیات افراد با پایه مزاج دم قسمت سوم

خصوصیات افراد با مزاج سودا قسمت سوم

خصوصیات افراد با مزاج سودا قسمت سوم . از علائم رفتاری غلبه سودا صدای با قدرت پایین است. افراد با افزایش درجه سودا در بدن در چینش کلمات و ادای کلمات دچار ضعف و بی حالی و قدرت پایین می شوند.

جالب است بدانید افزایش بیش از حد سودا در بدن و مغز می تواند منجر به صحبت کردن با عجز و ناله فراوان بشود پس تلاش کنیم تا سودا در بدنمان افزایش نداشته باشد تا شنیدین صدایمان برای کسی ناخوشایند نباشد.

با افزایش درجه سودا در بدن عمل ها و عکس العمل های فرد بیش از حد محاسبه شده خواهد شد. بطوریکه عکس العمل این افراد در مقابل کنش و واکنش توام با ترس و وحشت است. بنابراین با افزایش درجه سودا این افراد یا با کسی مواجه نمی شوند و یا در صورت مواجه شدن از داشتن عکس العمل در مقابل رفتار دیگران به شدت پرهیز می کنند. بی تفاوت شدن افراد نسبت به یکدیگر از علائم رفتاری غلبه سوداست.

از علائم ساختاری غلبه سودا وجود بدنی پرمو است. موهای سر نسبتا پرپشت است ولی قوام موهای این افراد به شدت خشک و شکننده است.

پرمویی بدن به تنهایی نشانه علبه سودا نیست اما وجود موهای خشن و شکننده که در موارد شدید می تواند حتی باعث پودر شدن موها بشود، از علائم واضح غلبه سودا هستند.

افراد با این مزاج رنگ موهایشان به سمت کم رنگی و به شدت جوگندمی شدن و خشن بودن می رود.

یادآوری می شود که استفاده از سشوار به طور افراطی می تواند بهترین موها را تبدیل به موهایی با شکنندگی بالا و خشک کند.

شکل ظاهری مو در این افراد صاف بوده و به شدت در مقابل مجعد شدن و پیچ خوردن از خود مقاومت نشان می دهد.

دوستدار سلامتی شما

دکتر مهدی فهیمی

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *