مشاوره طب سنتی

بامیه بهترین بمب خاصیت

بامیه بهترین بمب خاصیت

بامیه بهترین بمب خاصیت

بامیه معجزه‌ای برای دیابتی‌ها

فیبر موجود در بامیه، قند خون را به سرعت جذب کرده و قند خون را کاهش داده و به حفظ قند خون کمک می‌کند، بنابراین برای افراد مبتلا به دیابت مفید است.

داخل بامیه دانه‌هایی وجود دارد که این دانه‌ها به عنوان یک ضد اسپاسم قوی در دستگاه گوارش نقش دارند. مصرف بامیه در مردانی که دچار التهاب پروستات هستند، باعث افزایش ترشحات و تخلیه آن‌ها می‌شود.

خانم بارداری که می‌خواهد زایمان طبیعی را تجربه کند، در ماه‌های آخر از بامیه به خوبی استفاده کند. بامیه تسهیل در زایمان را باعث شده و در خوراکی‌های دیگر این خاصیت نیست. خواص بامیه و تمام خواص بی نظیر بامیه برای سلامت بدن و درمان بیماری ها و نحوه خرید و ذخیره کردن بامیه و فواید بامیه برای زیبایی بسیار موثر است.

بامیه نام علمی: Abelmoschus esculentus) میوه‌ای است گلدار از خانواده پنیرکیان که زادگاهش آسیا یا آفریقاست. بامیه با نام علمی Hibiscus به خانواده پنیرک یا Malvaceae تعلق دارد. میوه بامیه، شامل غلاف گوشتی است که دارای مقطعی ۵ یا ۶ ضلعی بوده که از قاعده به طرف رأس به

مصری‌ها در قرن ۱۲ یا ۱۳ پیش از میلاد این گیاه را  پرورش دادند.

خواص بی نظیر بامیه

خواص بی نظیر بامیه

خواص و مضرات بامیه:

برای چشم ، پوست ، یبوست و رژیم لاغری بامیه گیاهی است گلدار که در خانواده پنیر کیان دسته بندی می شود. زاگاه اصلی بامیه در مناطقی از قاره. بامیه عربی که با نام هایی مانند بامیه دراز یا خشک هم شناخته می شود یکی از انواع شیرینی های خوشمزه کشورهای عربی است. بامیه گیاه سبزی است که از ارزش غذایی بالایی برخوردار است و مواد مغذی بسیاری دارد، البته بامیه برای سلامت بدن، درمان بیماری و زیبایی فواید …

بامیه گیاهی سبز رنگ با طعم بی‌نظیر است که به عنوان بمب خاصیت از آن یاد می‌شود. مصرف بامیه در زمینه درمانی، زیبایی و… نقش بسزایی دارد. بامیه گیاهی سبز رنگ با طعم بی‌نظیر است که به عنوان بمب خاصیت از آن یاد می‌شود. مصرف بامیه در زمینه درمانی، زیبایی و… نقش بسزایی دارد.

بامیه از مواد غذایی می باشد که به سلامت دستگاه گوارش کمک شایانی می کند. مصرف بامیه باعث می شود که از ایجاد نفخ و باد در معده جلوگیری شود.

خواص دارویی بامیه:

برای سلامتی کل بدن و درمان دیابت و قند خون، فواید بامیه برای مردان و زنان، خواص بامیه برای کودکان و پوست و مو، طبع گیاه بامیه خام سبز سرد و بسیار تر است. – مصرف آن برای افراد گرم مزاج مفید است. – این سبزی مغذی سبب تقویت اعصاب شده و قوه بینایی را نیز افزایش می دهد.

از خواص بامیه می توان به توانایی آن در بهبود سلامت گوارش، بینایی و پوست،حفظ سلامت کودکان،جلوگیری از بروز سرطان و تقویت استخوان ها اشاره کرد.

خواص بامیه برای دیابت:

بامیه گیاهی است سرشار از خواص و مواد مغذی که برای درمان بسیاری از بیماری ها از جمله پوکی استخوان، فشار خون، یبوست موثر است. بامیه با نام علمی Hibiscus به خانواده پنیرک یا Malvaceae تعلق دارد. میوه بامیه، شامل غلاف گوشتی است که دارای مقطعی ۵ یا ۶ ضلعی بوده که از قاعده به طرف رأس است.

لعاب بامیه برای کسانی که زخم اثنی‎عشر یا ورم روده دارند بسیار مفید است. خوردن بامیه خونریزی سینه را برطرف می ‎کند.جوشانده بامیه سنگ مثانه  را از بین می برد.

برای هماهنگی و رزرو نوبت بر روی کلمه شماره کلیک کنید.

دوستدار همیشگی شما

دکتر مهدی فهیمی

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *