مشاوره طب سنتی

توصیه های کرونایی دکتر فهیمی

توصیه های کرونایی شماره هفت دکتر فهیمی

توصیه های کرونایی دکتر فهیمی

زمان زمان مسخره بازی نیست کرونا داره میکشه و تلفات میگیره از مردممون اما خواهشن این رو جدی بگیرید و اون چیزهایی که میگم ما وقتی میشینیم و در مورد کرونا صحبت میکنیم انقدر تحت فشار قرارمون میدن واقعا دوماه بود لایوم نمیمومد اما ما قسم خوردیم با مردممون که بیاییم راجع مشکلات حرف بزنیم تا گره ای باز بشه.

اگر تهوع ایجاد شد پودر زنجبیل در رفع تهوع بسیار کمک کننده هست. پودر زنجبیل رو میتونید بخورید کم بخورید زیاد نخورید اگر خوردید و سوزش سر معده گرفتید این رو ملاحظه بکنید در مورد تخم مرغ میپرسن. این رو چهار عدد در هفته کافیه اگر جوانی هست که کار میکنه نهایت 8 تا در هفته کافیه. تخم مرغ با کبد ما ایرانیها سازگار نیست.

در مورد داروی امام صادق میپرسن من اطلاعی ندارم و با هر شیوه ای که موثر بوده مخالف نیستم.

در مورد سردردها . سردردهای کرونا ناشی از بخارات صفرا هست بخور سرکه معجزه گری هست در بحث جلوگیری از سردردهای کرونا. دو لیوان اب جوش نصف لیوان سرکه داخلش بریزید بخور بدید سردردها رو از بین میبره. اینجا همکاران ما یک ترکیباتی هست که آماده کردن شربت ها و اسانسی که از اول هم ما گفتیم یک ترکیبی از اسانس گرم هست و ترکیب چند اسانس گرم هست بخصوص اسانس نعنا و فلفل که اگر نوک بینی و لاله گوش بزنید گرمتون میکنه و روی شقیقه ها بزنید و این مانع از سردردهای در واقع تعریقی بیاد سراقتون وقتی بخور سرکه دادید از بیرون هم این اسانس رو بزنید واقعا حالتون رو خوب میکنه. در مورد آبغوره. در غذاهاتون ابغوره بخورید ابغوره در پاکسازی جرم های صفراوی معجزه میکنه. سرکه سرکه سیب و سرکه انگور. سرکه صنعتی رو به هیچ وجه وارد بحثش نشید مشکل ساز هست.

محلول سرکه و آب

محلول سرکه و آب

در مورد عفونت هایی که ایجاد میشه بعد از کرونا. کرونا یک موضوعه. عفونت های بعد کرونا یک موضوع دیگر

من خواهش میکنم از کرونا نترسید کرونا یک سرماخوردگی شدید دست کاری شدست خیلی وقتها انفولانزا میتونه خیلی ها رو بکشه هر سال ما در فصل آنفولانزا بسیاری از عزیزانی که سنشون بالا بوده رو از دست دادیم تو بیمارستان ها هم اتفاق میفته.

کرونا رو باهاش نمیخواهیم بجنگیم میخواهیم باهاش کنار بیاییم میاد وارد بدن میشه و ما باهاش بازی میکنیم. فن هایی که من یادتون میدم فن هایی هست که با بازی با کرونا پیروز خواهد کرد این فنون به شما یاد میده شما ویروس کرونا رو که نمیتونیم جلوشو بگیریم پخش شده در دنیا، یک فکر خراب یک تفکر کثیف هممون رو درگیر کرده

چکار کنیم از دست کرونا فرار کنیم تا بگذره

در مورد لرز کرونا چکارا کنیم؟ اگر احساس سرما و تهوع کردید پودر زنجبیل رو با گلاب داخل یک ظرف بشقاب بریزید و به حالت خمیری در بیارید و از زانو به پایین و از آرنج به پایین و شقیقه ها و نوک بینی اگر این رو بزنید و بعدش پیچوندن پا و گرم کردنش کمتر از ده تا بیست دقیقه شما کلا لرزت میره و تهوت متوقف میشه ی کوچولو هم بخورید

برای حس بویایی بو کردن فلفل و بو کردن پودر زیره کمک کننده هست میتونید بخور رو خیلی جدی تر بگیرید و بعد از بخور دادن فلفل رو بو کنید از بین میره.

ادامه مطلب را در پست های بعدی ببینید

دوستدار همیشگی شما

دکتر مهدی فهیمی

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *