بیشتر بدانیم

چگونه سلولها از حالت طبیعی خارج و به سرطان تبدیل میشود !!!

چگونه سلولها از حالت طبیعی خارج و به سرطان تبدیل میشود !!!

چگونه سلولها از حالت طبیعی خارج و به سرطان تبدیل میشود !!!

چگونه سلولها از حالت طبیعی خارج و به سرطان تبدیل میشود !!! سلول در حالت عادی محافظت کننده ، شستشو دهنده و تغذیه کننده های خود را دارد . وقتی حجم سموم در کنار سلول زیاد میشود ، سلول از تعادل خارج میگردد و این علت شروع سرطان در نگاه طب سنتی است .

مثلا وقتی کسی در طول سال دائم حالت یبوست دارد ، این وضعیت باعث میشود که دائما سموم بازجذب شده و وارد خون گردیده و مجدد به کبد برگردد .

وقتی به کبد وارد میشود ، حجم سموم به قدری است که کبد نمیتواند پالایش کرده و تسویه کند . کبد را متأثر ساخته و از حالت تعادلی خارج نموده و در نهایت سرطانی میشود .

در شرایط زندگی صنعتی انواع خوراکی هایی که ممکن است فاسد شده باشند در تولید سرطان دخالت دارند . کپک آفلاتوکسین بر روی خوراکی ها به راحتی دیده نمیشود و کپک های ریزی هستند که دیده نشده و استفاده از خوراکی های حامل این سم بسیار مضر است. یا موضوع آزبست ها که در کشور ما اتفاق افتاده است . استفاده از آزبست ها در لنت ترمزها ممنوع شده است .

آزبست ها یا کپک آفلاتوکسین یا سمومی مثل DDT که سالیان سال به عنوان آفت کش در کشور ما استفاده شده و از طریق میوه ها و غذاها وارد وجود انسان گشته ، در بدن به عنوان عوامل سرطان زا عمل میکند .

بهترین حالت و وضعیت این است که از لحاظ خوراکی ها ، ساده ترین خوراکی ها را انتخاب کنیم و از لحاظ گوارش ، خوراکی هایی را انتخاب کنیم که هیچگاه دچار یبوست نشوید .

در سرطان ها استفاده از شربتها بخصوص سرکه انگبین که زیباترین پالایش دهنده کبد است ، میتواند کمک کننده باشد کمتر نوشیدنی در دنیا میتواند با سرکه انگبین در شستشوی سلولی و پالایش سلولی رقابت کند.

نسبت به محصولات تراریخته که متاسفانه در ایران رسوخ پیدا کرده است بسیار حساس باشید. چیزی که در کشورهای توسعه یافته منع شده ؛ قطعا سلامتی را بخطر می اندازد.

دوستدار سلامتی شما

دکتر مهدی فهیمی

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *