بیشتر بدانیم, خوراکی ها

نکات مهم در خانه تکانی عید ..

خانه تکانی عید

حال که به بهار نزدیک میشویم و تمام خانواده ها شرایط را برای درک بهتر بهار فراهم میکنند ، خانم های خانه دار یادشان باشد که :

ترکیب جوهر نمک و وایتکس برای پاکسازی سطوح در منزل یا هر مکانی میتواند قاتل شماره یک شما باشد .پس در هیچ زمانی جوهر نمک و وایتکس را ترکیب ننمایید . در صورت برخورد با افرادی که با بخارات این ترکیب مسموم شده اند سریعا فرد را در هوای آزاد قرار داده و اولویت اول شما تماس با اورژانس باشد .

مراقبت از کمر و اسپاسم عضلات

نظر به بروز خستگی در ناحیه کمر و عضلات لگن به دنبال انجام کارهای منزل :

برای رهایی از درد در حالت درازکش ، زیر زانوهای خود بالش قرار دهید و زاویه ای حدود 30 درجه را ایجاد نمائید . بطوریکه دست شما از ناحیه گودی کمر رد نشود و کمر کاملا با زمین در تماس باشد .

استفاده از روغن های ضد درد مثل روغن شفا ، ویکس ، متیل سالیسیلات در ناحیه گودی کمر و کشاله ران تا زانوها میتواند در حذف درد برای شما کمک کننده باشد . بستن شال و یا روسری بلند به کمر در زمان فعالیت ، یقینا مانع از بروز اسپاسم خواهد شد .

جهت رفع خستگی در مواقع کار روزانه و خانه تکانی عید :

استفاده از دمنوش بادرنجبویه شیرین شده با شیره انگور یا شیره توت میتواند انرژی مضاعفی را برای شما ایجاد نماید . حتما در موقع انجام فعالیت های جسمی ، نوشیدن آب جوش را جدی بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *