سخنرانی دکتر مهدی فهیمی

مناظره دکتر فهیمی و کارشناسان پیرامون موضوع واکسن کرونا(قسمت اول)

حضور دکتر مهدی فهیمی ومناظره کارشناسان پیرامون موضوع واکسن کرونا

مناظره دکتر فهیمی و کارشناسان پیرامون موضوع واکسن کرونا(قسمت اول)

به پزشک بودنم فکر کنم به انسان‌ بودنم فکر میکنم این را به خودم تذکر می دهم ما اول باید اشاره کنیم راجب ترمینالوژی در پزشکی ما اصطلاح ترمینالوژی داریم واکسن برای این محلولی که در مورد کرونا تزریق می شود.

ترم درستی نیست بنده بیست و هفت هشت سالی در دنیای طب ایرانی کار می کنم و به ترمینالوژی هم خیلی احترام می‌گذارم پس بنابراین اگر ما راجع به واکسن قبل از کرونا صحبت میکنیم بنده کاملا موافق هستم.

علم واکسیناسیون یک علم پایدار و مقدسی بوده اما محلولی که در مورد کرونا ما تزریق می‌کنیم آیا اسم این رو هم واکسن بگذاریم  بنده اصلا اعتقادم این نیست و یقینا این رو به چالش خواهیم کشید.

چرا؟ چون استفاده از بیولوژیکال واکسین که در واقع یک ماده‌ی بایولوژیک هست ما با چه اجازه‌ای اصلا وارد این بخش شدیم و در ابعاد بیرون از ایران که ما ام اِر اِن ای تزریق کنیم به مردم بعد این قصه را بیاریم اسم مقدس واکسن برایش در نظر بگیریم بنظرم یک ابیوز کامل از کلمه واکسیناسیون اتفاق افتاد و این باید مجزا بشه در نزد اهل علم

دوم: ما اومدیم راجع به اینکه واکسن بزنیم یا نزنیم؟

 تمام اشارات سازمان بهداشت جهانی که پرچم این سازمان بالاتر از خود سازمان بهداشت جهانی در ایران بالا میره و ما مستعمره‌ی سازمان بهداشت جهانی نیستیم ما ایرانیم! ما یک ملت هشتاد میلیونی هستیم.

حضور دکتر مهدی فهیمی ومناظره کارشناسان پیرامون موضوع واکسن کرونا

 

که اهل علم هستیم تابع یک دینی هستیم تا به این هستیم که خداوند را شاهد و ناظر به اعمال او می‌دونیم و این رو برای افزایش کیفیت زندگی استفاده می‌کنیم از پزشکی یا بجشکی به اصطلاح خودمون استفاده می‌کنیم.

از علمی که سلامت انسان‌ها را حفظ کنه و اگر از دست رفت برگردونه ما در فازی هستیم که سلامت انسان‌ها در کشورمون به خطر افتاده است و باید تلاش کنیم آن سلامت را برگردانیم و واکسیناسیون که اسم سواستفاده شده‌ی کلمه‌ی واکسن است.

توانسته بسیار علی رغم اینکه ما میگیم چقدر بنده به خاطر همین بحث الان در این مناظره اعلام می کنم یک کلیپ 200 نفره گروهی گذاشتند.

  و بعد اون پلیس فتا و علوم پزشکی منو خاستند و از من خواستند دیگر راجب این موضوع صحبت نکنم به هرحال من هم تابع قوانین کشورم هستم به هر حال یک انسانم و یکسری بحث های علمی در ذهنم هست…

برای اطلاع و رزرو و هماهنگی وزیت تلفنی روی شماره کلیک کنید

دوستدار سلامتی شما

دکتر مهدی فهیمی

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *