توصیه های کرونایی دکتر فهیمی

توصیه های کرونایی شماره هشت دکتر فهیمی

توصیه های کرونایی شماره هشت دکتر فهیمی

توصیه های کرونایی شماره هشت دکتر فهیمی

سرفه بعد از کرونا. برای سرفه من فرمولی رو داشتم و بازم میگم کرونا یا بعد از کرونا چهار قاشق ابغوره چهار قاشق عرق نعنا و این رو استفاده کنید برای کنترل سرفه در عین حال چون سرفه پدیده ای چند وجهی هست اونجا میتونید

از همکاران من کمک بگیرید و اون موردهایی که فراهم شده برای سرفه و کمک میکنه به شما که حالتون خوب بشه استفاده کنید اما این آبغوره و عرق نعنا یک معجزه گریست برای سرفه و به بچه های بالای سه سال میتونید اینو رقیق کنید و بهشون بدید و در بچه های بالای سه سال اون گل ختمی رو هم میتونید بهشون بدید

بابونه رو در دمنوش های روزانتون استفاده کنید نذر کنید به هم بابونه بخرید نذری بدید. عرق نعنا قلیان عرق نعنا فوق  العاده خوبه در افزایش ظرفیت ریوی که بیست دقیقه صبح و بیست دقیقه شب تنفس های عمیق .

در مورد سیاهدانه که سوال کردید سیاهدانه بخورید اما کم بخورید زیاد سیاهدانه استفاده نکنید چون خودش پرحرارتی میده اما میتونید در برنامه غذایی روزانتون 21 دانه سیاهدانه رو صبح و شب استفاده کنید.

در مورد ترکیباتی که من الان گفتم و ترکیباتی که همکاران من شما رو راهنمایی میکنند در مورد دمنوش به هیچ وجه با واکسن تداخل نداره. واکسن یک مکانیزیمست بسیار متفاوت با این چیزهایی که من خدمت شما عرض کردم بنده بر اساس بایوریتم بدن در برابر تنظیم بایوریتم بدن در مواجهه با ویروس صحبت میکنم. واکسن یک پدیده دستوری هست پس بنابراین هیچ تضادی بین این و اون نیست و اینها در کنار هم میتونه بسیار بسیار کمک کننده باشه.

آب و نمک و سرکه رو گفتم چون خیلی واجبه توصیه میکنم اگر قطره های چشمی و قطره های بینی دارید یک لیوان میشه 200 سی سی ی قاشق چایخوری نمک یک قاشق غذاخوری سرکه تو قطره هایی که در خانه دارید تموم شده بریزید داخل ظرف قطره بچکانید در داخل بینی به قدری که از اونطرف بریزه پایین.

ضعف در مورد کرونا رو هم بگم استفاده از کاچی در روزهای بعد از بهبودی میتواند ضعف رو بگیره و در مورد قلنج و حالت تهوع بادکش رو گفتم.

سیر و پیاز. پیاز چون نفخ میده خوب نیست ولی سیر یک تا دو حبه در روز میتونه کمک کننده باشه.

دوستدار سلامتی شما

دکتر مهدی فهیمی

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *