محصولات گیاهی, مشاوره طب سنتی

توصیه های کرونایی شماره نهم دکتر فهیمی

توصیه های کرونایی شماره نهم دکتر فهیمی

توصیه های کرونایی شماره نهم دکتر فهیمی

برای مزه دهان جویدن آدامس

در مورد تغییر زائقه جویدن ادامس خیلی کمک کننده هست و استفاده از چوب دارچین در دهان کمک کننده هست در مورد لخته خون کسانی که غلظت خون دارند سماق رو هم یک قاشق غذاخوری رو هم استفاده کنند.

وقت محرم هست همه ما عزاداریم اما با استعانت از مقام اقا امام حسین در صداقت و در رفتار صحیح میگم که نه به قصد لعو و لعب بلکه به قصد سلامت میتونید واقعا چهل دقیقه رفتارهایی که شاید اسمش رقصه شاید اسمش رو بشه حرکات موزون انجام بدید و من ایمان دارم به اینکه کسی که تو این شرایط امام حسین رو دوست داشته باشه کار صحیح رو انجام میده وامروز من به نذر اقای عزیزم اقا عبدالله الحسین آمدم و سعی کردم در خدمت شما عزیزان باشم

مقابله با اتفاقات روزانه

چرا که ما باید کار صحیح رو انجام بدیم ما بایستی علم مقابله با اتفاقات روزانه رو یاد بگیریم و چنانچه داریم اسیب میبینیم از بی علمی و کم علمی و خیانتی است که در حق ما مردم شد صد میلیون دلار پول واکسن 790 میلیون یورو پول داروی اسیب رسان بی تاثیر رمبدسیویر خدا عاقبتمون رو بخیر کنه و خدا کمک کنه.

که جوان ها و مردان و زنانی که سالم هستند بیان و در مصدر تصمیم گیری بشینن تا با دیدن 700 ، 800 میلیون دلار قلمشون کج نره فکرشون کج نره و باورشون بشه که تمام این هستی رو هم ما در چشم تشنه بریزیم سیر نمیشه اون چشم گرسنه و چشم تشنه هست که این دزدی ها رو در کشور دامن زده و باید پناه ببریم به خدای خودمون و دست مادران رو ببوسیم که خواهشا بچه هاتون رو چشم سیر بزرگ کنید و فقط به فکر شکمشون نباشید.

توصیه هایی برای خس خس سینه

اگر مملکت من امروز در دست ادمهایی بوده که بهش خیانت کردن کمتر خارجی ها بودن بیشتر بچه های این مملکت بودن بچه هایی که مادراشون دلشون رو سیر کرد اما چشمشون رو سیر نکرد و حقارت درونشون باعث شد که این اتفاق بیفته.

خس خس سینه اگر اسفرزه رو شب یک قاشق مرباخوری داخل اب بریزی و صبح استفاده کنی معمولا میتونه ترشحات ریه رو زیاد کنه و خس خس رو بگیره.

امیدوارم اون منشی که اقا ابا عبدالله الحسین در اون روز و در اون شرایط سخت خدا بهش داد این منش در دلهای ما بشینه و بتونیم بیش از کلام در دل و بیش از کلام در رفتار و بیش از لقلقه زبان حسین گفتن حسینی بیندیشیم و حسین وار حتی اگر مردیم چیزی به جز افتخار نخواهد بود.

برای هماهنگی و رزرو نوبت بر روی کلمه شماره کلیک کنید.

دوستدار سلامتی شما

دکتر مهدی فهیمی

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *