مشاوره طب سنتی

بیماریهای پست کرونایی

بیماریهای پساکرونا

بیماریهای پست کرونایی

موضوع بیماری‌های جدیدی است که بعد از کلونازپام می‌کند و امروز یکی از مواردی که خیلی آزار دهنده شده و زیاد میشه تو جامعه یعنی متوسط سه تا پنج نفر با این شکایت حداقل من می‌بینم و اینها وارد مسیر آقای میشود.

مسیر‌هایی هست به طبع دنبال پیدا کردن علتش میرن و عوامل خیلی جدی ر براشون بر می‌کنن این بیماری یا این ناراحتی بروزی درد شدید در دست راست یا چپ است که معمولا دست راست شدتش بیشتر دست چپ او که می‌گیرند از شدت کمتری برخوردار هست.

درد به شدت آزار دهنده میشه بین ساعت سه تا پنج صبح باعث بیداری بیمار از خواب میشه در موقعی که فرد میخواد را جابجا بشه به چپ یا راست معمولا احساس سنگینی در زیر بازو داشته میشه و این درد از خواب بیدارش می‌کنه درد انتشار به گردنم داره.

در بسیاری از افراد خشکی دهان و تلخی دهان همراهی می‌کنه با این یعنی اگر یک ماه درد شروع شده تلخی دهان اشک بعضی از افراد بوی دهان همراه او امروز من شاید بگم سومین مورد از این شکایت را دارم می‌بیند.

واجب دانستم به عنوان یک ریپورت علمی هم از اینستاگرام خود اعلام کنم بروز یک بیماری جدید بعد از کرونا علت اون از نظر تشخیصی برای افرادی که به اجبار سرکار هستند افرادی که ترس از کنار در وجودشون دارن هر روز سر کار میرن صبح تا شب با ما تنفس می‌کنند.

اینها باعث روز اختلالی میشه که باز منجر به پرحرارتی کبد و عصبانیت کبد و اندام‌ها و ارگان‌های که بخارات کبد در آن ها متمرکز میشود شدتش در روز کمتر در شب بیشتر این علایم به حال خدمت یکی از بیماران داریم که من اجازه گرفتم از خودشونم مطرح کنم.

از کی شروع شده بزرگوارتر این ناراحتی؟

ده روزه شروع شده

شدتش چقدر هست؟

همونطور که فرمودین در طول روز یکم دردش کمتر هست اما شب که میشه درد به نهایت می‌رسه موقع خواب نمی تونم به طرفی بچرخم و درد باعث میشه از خواب بیدار بشم درد از ناحیه دو کتف هست و به گردن میزنه و بعد به دستم میزنه و زیر بازومو باید باید فشارش بدم تا ساکت بشه .

تلخی دهان؟

تلخی دهان دارم خشکی دهان دارم گاهی اوقات سردرد میگیرم انقدر درد شدید هست که واقعا اذیتم میکند.
مراجعه‌ی با یک شکایت خاص در طول یک دوره‌ی خاص و بعد از یک بیماری خاص این‌ها از خصوصیت‌های است که ما باید به گزارشات جهانی اون اقدام بکنیم بنده این را درخواست می‌کنم از پژوهشگران نسبت به انعکاس این موضوع در ابعاد کشوری و جهانی اقدام کنند.

چرا؟

چون بیماران قبلی من آمده بودند که انواع تست‌های قلبی ر انجام دادن مسیرهای بسیار سختی را گذروندن رفتن نوار عضله و عصب گرفتند.

کسی که می گوید پام اینجوری شده؟

می‌تونه البته میتونه این اتفاق به صورت فراگیر پیش بیاد سوزن سوزن شدن دست و پا گزگز دست‌وپا احساس نیش نیش زنبور در ناحیه‌ی بین کتف که میتونه این اتفاقات را در واقع ما منشاش از این اتفاق ببینیم خواهشم این مراجع را خواهش می‌کنم رساله‌هاشون باز کنند قوانینش را تغییر بدن به روز رسانی کنند.

مدل‌های زندگی مردم و محدودیت‌ها را که از نظر دینی قایم بودن برن بازسازی کنند بازنویسی کنند بخونن مراجع خیلی ساکت نشستن به نظرم این یک اتفاق خیلی بزرگ و منفی است.

به ضرر دین مدل رفتارهایه مردم باید بتونن انجام بدن برای شاد بودنشون تحرک شون تخلیه جرمشون مردم خونه‌نشین شدن ماسک زدن و حرص خوردن صفراشون قوی شده و امروز ما هیچ راهکاری از طرف مراجعم یعنی این یک اتفاق بسیار خطرناک علیرغم اینکه حوزه‌ی رهبری جامعه من می‌بینم که خیلی به این بیماری حساسیت نشون میده و اون هم من نمی تونم اظهار نظر کنم اما بقیه مراجع در سکوت کامل دارن نگاه می‌کنند.

کرونا

کرونا

رفتارهای غذایی مناسب

این اتفاقات مردم را ما بایستی تغییر در رفتارهای غذایی تغییر در رفتارهای اجتماعی تغییر در رفتارها و آداب دینی و مذهبی مون را به روز رسانی کنیم و بلافاصله این منو بهش بپردازیم این شکایت و صرفا شکایت دیگه که ممکنه بنده اسمشون در بیماری‌های پست کرونا این بیماری‌های سارابهای فسفر با رکورد بشه وزارت بهداشت با بیان بپردازه چرا چون اگر وزارت بهداشت این اعلام نکند.

مردم گیج میشن مجبورند به خاطر یک شکایت به ده‌ها جای مختلف برن تو این دوران سخت هزینه‌های زیادی بکنن و کسی هم تشخیص نمی‌ده بنده این بیماری را به عنوان دست و پای پست کرونایی اعلام می‌کنم.

که کسانی که تاکنون کرونا نگرفتن اما استرس‌های کرونا به اونها حاکم شده امروز بعد از یک سال فریاد اندام‌ها از این در میاد پس عنوان این بحث رو میزارم دست و پای پست کرونایی پس بریم به سمت اینکه غذا و اصلاح کنیم رفتارمون اعلام کنیم تحرکمون و زیاد کنیم.

غذاهای سبک‌تر بخوریم اون سوپ کرونا رو هم خواهش میکنم دوستان بعد از این برنامه بگذارند اون سوپ رو خیلی استفاده کنید.

به پاکسازی کبدتون خیلی بها بدید یقینا ما می‌تونیم این دوران سخت را هم بگذاریم به شرطی که دانشش را مردم ما پیدا بکنن و پزشکان ما هم ریپورت کنن انواع دست درد ها و پادردهایی که شروع شده و علتی هم ندارند ما بعنوان دست درد و پادرد پست کرونایی تشخیص بگذرایم.

برای هماهنگی و رزرو نوبت بر روی کلمه شماره کلیک کنید.

دوستدار سلامتی شما

دکتر مهدی فهیمی

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *