بیشتر بدانیم

نظریه فرگشتی در خصوص سینوس ها

نظریه فرگشتی

نظریه فرگشتی در خصوص سینوس ها

نظریه فرگشتی در خصوص سینوس ها :از منظر فرگشتی، بدن انسان و دیگر موجودات اعضایی بی‌مصرف دارند. این اندام‌ها تنها باقی‌مانده اندام‌های اجداد آن جاندار هستند. سلول‌های آنها بیهوده انرژی مصرف می‌کند . حجمی را در بدن اشغال می‌کنند و عملکرد دیگر اندام‌ها را کاهش می‌دهند و در نهایت ممکن است دچار جراحت یا عفونت شوند.

پاسخ آقای دکتر مهدی فهیمی به نظریه فرگشتی :

انسان امروزی دیر به دنیا آمده و در مورد خلقت قضاوت زودهنگام داشته و میخواهد آن قضاوت را اجرایی کند و جالب است که در این نگاه به دنبال این هستند که بخشهایی که نسبت به آن آگاهی ندارند و نمیدانند چه کاری انجام میدهد را از انسانها حذف کنند.
غافل از اینکه خلقت انسان سالهای سال قبل طراحی و اجرا شده است و انسان در هر لحظه ای از زمان آنچه را که نیاز داشته باشد ، فعال میکند و آنچه را نیاز نداشته باشد خودبخود غیرفعال میکند .
مثال ساده اش نوع تحمل انسانها به شیر هست انسانها با کم خوردن شیر ، آنزیم لاکتاز در آنها غیرفعال میشود و یا در وضعیت هضمی آنها با تغییر فرم غذایی ، شرایط جدیدی اتفاق می افتد و شرایط قبلی حذف میشود .

نظریه فرگشتی در خصوص سینوسها :

پزشکان اطلاعات زیادی در مورد سینوس ندارند اما وجود بسیاری از این سینوس‌ها در بدن انسان قطعی است.
سینوس‌ها فضاهای پر شده از هوا هستند که در صورت عفونت، میتوانند تغییراتی در آهنگ و زیر و بمی صدا و همچنین مشکلاتی در چشم ایجاد کنند.
سینوسها عامل ایجاد سردرد نیز هستند
پاسخ آقای دکتر مهدی فهیمی به نظریه فرگشتی یا حذف نشدن اندامهای زائد بدن در خصوص سینوسها ….
سینوسها محل های گردش هوا هستند . هوا در صورت در داخل این سینوسها گردش میکند . سینوسهای ماگزیلاری در کف مغز میتواند باعث خنک شدن بخشهای زیادی از مغز در قسمت کف مغز و بطن های مغزی و نخاع و بصل النخاع شود .

سینوس فرونتال باعث خنک شدن مغز در قسمت قدامی مغز میشود . سینوس ماگزیلری که شکل دهنده چهره است میتواند باعث زیبایی چهره افراد و قرینه شدن سر در افراد شود .

سینوسها باعث تشکیل شدن و سبک شدن سر میشوند ، سر به ظاهر سایز بزرگی دارد اما سینوسها خالی هستند وعلاوه بر نقش خنک کنندگی ، آنها نقش زیبایی را نیز برای افراد ایفا میکنند . پس نباید تصمیم بگیریم که چون نمیدانیم سینوسها چه کاری انجام میدهند ، آنها را حذف شده از بدن بدانیم .

دوستدار سلامتی شما

دکتر مهدی فهیمی

 

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *