بیشتر بدانیم

ماساژ سنگ داغ

به نام خالق زیباییها

ماساژ سنگ داغ

 

دیدگاه آقای دکتر مهدی فهیمی در خصوص آشنایی با ماساژ :

قابل توجه اینکه یک تراز انرژی بین عضلات تمام موجودات عالم وجود دارد و بعضی از این عضلات می توانند با گروههای مختلف عضلانی ارتباط برقرار کنند از جمله این برقراری ارتباط رابطه ای است که بین عضلات و انرژی دست یک ماساژ دهنده با عضلات ماساژ گیرنده برقرار میشود و می تواند باعث بازسازی انرژی و رفع خستگی در وجود ماساژ گیرنده شود .

نمونه این برقراری ارتباط بین دست ماساژ  دهنده مثل صاحب اسب و عضلات دست خودش می باشد و یا نوازش ملایم صاحب یک حیوان نسبت به حیوان خودش .

در نوع انسانی و والای آن نوازش پدر ومادر برای ف:.8’زندانش می باشد و یا نوازش فرزند برای پدر و مادرش . اینگونه روابط هیچ نیست به جز امواجی با طیف بسیار گسترده که از وجود هر موجودی به سوی موجودات دیگر ساطع میشود . شاید بتوان گفت دست دادن و مصافحه کردن از پربهره ترین انواع مبادله انرژی توسط دستها میباشد که هر روزه سطح بسیار بالائی از انرژیهای ا:/.,سانی را مبادله می نماید . به خصوص چسباندن عضلات مربوط به انگشتان شصت در ناحیه کف دست که بنیان این تبادل انرژی می باشد .

و اما ماساژ سنگ داغ :

ماساژ سنگ داغ یکی از بهترین ماساژهای رایج در جهان امروزی می باشد . در گذشته مردم برای آرام کردن عضلات و خروج درد و خستگی از بدن و جذب انرژی سنگ های بستر رودخانه ها را گرم کرده و در مراکز انرژی بر روی بدن قرار می دادند و بر این باور بودند که سنگها با توجه به وزن و گرمایی که دارند می توانند موجبات آرامش و هماهنگی و ارتباط متناسب بین ذهن و جسم را فراهم نمایند . در ماساژ سنگ داغ انرژی دو طرفه در جریان است . یعنی نه تنها سنگها انرژی و گرمای مناسب را به بدن انسان منتقل میکنند بلکه دستهای ماساژور و درمانگر احساسات و انرژی شفابخش را به ماساژ گیرنده انتقال میدهد . در تمدن های قدیم بر این باور بودند که سنگ برای آرامش قلب و روح و ذهن بسیار مفید است و برای درمان سنگها را بر روی نقاطی خاصی از بدن و همچنین بر روی نقاط چاکراها قرار می دادند . در طب سنتی با توجه به ارتباط تنگاتنگی که با طبیعت وجود دارد و با استقبال روز افزونی که شاهد آن هستیم ماساژ سنگ داغ یکی از موثرترین روش برای انسانهایی است که دارای طبع سرد هستند .

ماساژ سنگ داغ عضلات را شل کرده و با ماساژ سبک و آرام و بدون فشار عمیق و با توجه به گرما و وزن سنگ ها در نرم شدن بافتهای اسپاسم شده تأثیرات بسزایی دارد و تنش عضلانی را به خوبی بهبود می بخشد.  جالب این جاست که خیلی از افراد در هنگام ماساژ سنگ داغ به خواب شیرین و عمیقی فرومی روند که به خاطر دور شدن استرس و ایجاد احساس آرامش بوجود می آید .

سنگ  های مورد استفاده در این موسسه از بازالت معدنی است . این نوع سنگ از سنگهای آذرین از گدازه مذاب سرب شده است . خواص این سنگ حفظ گرما برای دوره های طولانی است . این سنگها دارای آهن تیتانیک و مغناطیسی بوده و به این دلیل گرما را در خود حفظ میکند و درکارهای درمانی کاربرد دارد و یکی دیگر از دلایل استفاده از این سنگها انتقال انرژی آن به بدن می باشد . برای راحتی و آرامش بیشتر از روغنهای مخصوص گیاهی و حوله های گرم استفاده میش%NC/BB/D8

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *