اخبار مادطب

عوارض خطرناک مصرف شیر موز برای بدن !

عوارض خطرناک مصرف شیر موز برای بدن !

عوارض خطرناک مصرف شیر موز برای بدن !

هاریش کومار، متخصص تغذیه هندی میگوید: ترکیب شیرموز برای بدن مضر است. حتی اگر میخواهید شیر و موز را به صورت جداگانه مصرف کنید، باید اول شیر را مصرف کرده و پس از ۲۰ دقیقه موز را بخورید. تحقیقات نشان داده است.

خوردن شیرموز باعث به تاخیر افتادن روند گوارش، تولید مواد سمی در بدن میشود و اختلالات خواب را درپی خواهد داشت. همچنین این موضوع میتواند به گرفتگی سینوس‌ها، سرماخوردگی، سرفه، و آلرژی در فرد دامن بزند.

شیرموز

در حقیقت موز پس از هضم در معده ترش شده، در حالی که شیر شیرین میشود. همین موضوع باعث سردرگمی دستگاه گوارش شده و میتواند منجر به سمی شدن، بروز آلرژی و دیگر مشکلات ناشی از عدم تناسب در مصرف مواد غذایی میشود.

این امر میتواند باعث توقف روند هضم غذا و بروز اختلال در کارکرد باکتری‌های مفید روده شود. این عدم تعادل غذایی مشکلات پوستی مانند جوش و یا آلرژی را درپی خواهد داشت.

برای هماهنگی و رزرو نوبت بر روی کلمه شماره کلیک کنید.

دوستدار سلامتی شما

دکتر مهدی فهیمی

Related Posts

One thought on “عوارض خطرناک مصرف شیر موز برای بدن !

  1. محقق گفت:

    دکتر بزرگوار عزیز، سلام. شما دیگه چرا؟
    این مطلب همینطور در سایتهای مختلف کپی شده و این اقای به ظاهر متخصص تغذیه، هاریش کومار، اصلا وجود خارجی نداره!!! تنها مطلبی که نهایتا از چنین فردی منتشر شده باشه، همین موضوع مضرات شیر موز هست!!! جالتبر اینکه دو نفر به اسم هاریش کومار هستند که یکی بازیگر سطح متوسط هست و دیگری خودش مشغول تهیه انواع شیک و ابمیوه!!!
    لطفا این مطلب کذب و اشتباه درباره شیر موز و مضرات اون رو حذف بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *