بیشتر بدانیم, خوراکی ها

به سالادها فلفل دلمه ای را اضافه کنید

به سالادها فلفل دلمه ای را اضافه کنید

به سالادها فلفل دلمه ای را اضافه کنید

به سالادها فلفل دلمه ای را اضافه کنید در تهیه سالاد از خیار ، گوجه و کاهو استفاده میشود که همگی سرد و تر هستند. بهتر است به ترکیبات سالاد مواد گرم و خشک اضافه شود تا متعادل گردد. میتوان ادویه گرم مثل آویشن اضافه کرد.

یا فلفل دلمه ای که گرم و خشک است را به ترکیب سالاد اضافه کرد. برنج طبیعت سرد دارد . میتوان قسمت بالای فلفل دلمه ای را جدا و آن را باز کرده و روی برنج در حال پخت بگذارید.

ورود مواد موثره فلفل دلمه ای به برنج باعث کم شدن عوارض سردی برنج میشود. به نوعی حالت مصلح برنج را ایفا میکند و تعادل را برقرار میکند. در کسانیکه معده ضعیف دارند و حرکات معده آنها کند است ، معده نفاخ میشود. میتوانند فلفل دلمه ای را بصورت خام یا پخته مصرف کنند تا باعث تقویت معده شود.

یک ماسک با فلفل دلمه ای

فلفل دلمه ای را برش داده و تخمه های داخل آن را خارج کنید. سپس پوست صورت را با کمی کرم یا روغن چرب کنید. سپس فلفل دلمه ای را روی پوست برای مدت زمانی قرار دهید. این ماسک باعث رفع چروک های پوستی میشود. بهتر است ابتدا روی بازو امتحان شود . چون فلفل گاهی واکنش های تندی را در بدن ایجاد میکنند.

فلفل دلمه ای ، زیتون ، زنجبیل و گرمی ها به عنوان آنتی اکسیدان های مناسب در خوراکی ها شناخته میشوند . کاروتن موجود در فلفل دلمه ای باعث تنوع رنگی آن شده است. از لحاظ خاصیت خیلی تفاوتی ندارند .

دوستدار سلامتی شما

دکتر مهدی فهیمی

 

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *