اخبار مادطب

هشدار نسبت به ترفند جدید حامیان تراریخته

محصولات تراریخته

جایگزینی واژه” به نژادی ” به جای” تراریخته ” برای اخذ مجوزات از دستگاههای دولتی

امروزه بحث تراریخته در جهان به عنوان یک بحث چالش برانگیز مطرح است . بین دوستداران محیط زیست و سلامت و از طرف دیگر کسانیکه علاقمند هستند از هر قسمت از طبیعت پول در بیاورند و دنیا را ابزاری برای اقتصاد شخصی و خانوادگی خودشان می شناسند .

در ایران طرفداران تراریخته ، تمام دنیا را دور از فهم تعریف میکنند و خودشان را صاحب فهم معرفی مینمایند . شعارشان این است که چون اتفاقی نیفتاده ، پس ما میتوانیم تراریخته را بیاوریم و 20 تا 30 سال برای استفاده در اختیار مردم قرار دهیم و بعد ببینیم چه اتفاقی می افتد .

اصولا در دنیا چنین برنامه هایی که بر روی سلامت عمومی یک کشور اثر می گذارد و یا حتی حدس زده میشود که میتواند سلامت یک ملت را به خطر بیندازد ، از موارد اجرایی آن کشور دور شده و انجام آنها جزو کارهای رادیکالی و حساس قرار میگیرد و فقط به آنها اجازه داده میشود در حد انجام آزمایش و تحقیقات به آن پرداخته شود .

اینکه در ایران علی رغم ممنوعیت تراریخته در سال بین 15 تا 20 میلیون تن اجناس تراریخته وارد میشود و در صنعت غذای حیوان و غذای انسان مورد استفاده قرار میگیرد جای بسی تأمل داشته و این یک خیانت محرز به مردم ایران است .

یقینا دستگاههای ناظر من جمله وزارت جهاد کشاورزی ، سازمان محیط زیست و وزارت بهداشت باید پیرامون این موضوع پاسخگو باشند .

مردم باید آگاه شوند و کارشناسان باید دیدگاههای خود را مطرح و بحث نمایند . همچنین دیوان عدالت اداری به عنوان حامی ملت و دادستان کل کشور به عنوان کسی که حق ستاندن مطالبات مردم از ارگانها را میتواند داشته باشد ، باید وارد این حوزه شوند و این موضوع را بررسی کنند که چرا و با چه اجازه ای 15 تا 20 میلیون تن محصولات تراریخته علی رغم ممنوعیت اش وارد شده است ؟

تا این زمان این محصولات با هر شگردی وارد شده و مردم استفاده کرده اند و چه عوارضی برجای گذاشته از دست ما خارج است .
آنچه موضوع را با اهمیت میکند این است که در شرایط فعلی موضوع تراریخته با تلاش نهادینه ، تلاش استراتژیک و تلاش برنامه ریزی شده گروهی ساماندهی میشود که توانسته اند در سازمانها و نهادهای مختلف دولتی کسب سمت کنند و مثل مهره های شطرنج دقیق چیده شده اند .

اینها موافق ورود ، کشت ، فروش و مصرف تراریخته ها توسط مردم هستند . اینها معتقدند تراریخته باید وارد کشور شود و میتواند برای این کشور کارساز باشد .

بنده به عنوان کسی که بالای 25 سال در زمینه سلامت با نگاه و دیدگاه پزشکی مواجه بود ه ام باید اذعان کنم اگر لازم باشد لباسم را آتش بزنم ،اگر داشته هایم را به آتش بکشم تا قطار 80میلیونی ایران که با این اتفاقات ناخوشایند جانشان به خطر افتاده است ، سلامت بمانند انجام خواهم داد . ما نیاز به ریزعلی داریم تا بفهماند این قطار در خطر است و کار نابخردانه ای نیست اگر در این راه لباس به آتش بکشیم .

به فرض اینکه محصولات تراریخته آمد و در سرزمین خشک ایران و اقلیم خشک ایران رشد کرد . یکی از اصلی ترین دلایل حمایت از تراریخته این است که حجم محصول دهی توسط ژن های دستکاری شده گیاهی بالا میرود که چنین اتفاقی نمی افتد .
خب در کشور پاکستان این اتفاق افتاد . در 2 تا 3 سال اول و حتی تا 6 سال اول میزان برداشت محصول در واحد سطح بالا رفت ، اما اینکه می گفتند محصولات در برابر آفت های گیاهی مقاومت میکند اصلا اتفاق نیفتاد .

وحشتناک ترین و بدترین فازی که تراریخته ایجاد میکند سرطان نیست … بیماریها نیست
مردم شریف ایران آگاه باشید … تراریخته به خاطر برداشت زیاد املاح از خاک ، خاک یک سرزمین را فقیر میکند . تمام خاک کشورهایی که در آن محصولات تراریخته کشت شود ، از مواد مغذی فقیر خواهد شد .

کشور ما در شرایطی به سر میبرد که در دوران سخت خشکسالی است . امروز 5 آذرماه است و تابه امروز در منطقه مرکزی ایران ، بارندگی اتفاق نیفتاده است . بیش از دو ماه از پاییز گذشته و بارندگی نشده است .

این نشان میدهد که ما با شتاب به سمت خشکسالی در حرکت هستیم . سرزمین ما به سمت خشکسالی در حرکت است . ورود ژن تراریخته به این مملکت علاوه بر فقر آب که دچار آن هستیم ، فقر زمین را باعث خواهد شد .

کسانی که کادوی تراریخته را در ایران میگیرند ، اگر میدانند ، دانسته یا ندانسته وطن فروشی میکنند . اگر نمیدانند ، ندانسته وطن فروشی میکنند .

کسی که خاک مملکت اش را به حراج گذاشته است ، یقینا یک وطن فروش هست و مردم باید بیدار و هشیار باشند .

کشاورزان باید نهایت دقت و هشیاری را داشته باشند . ژن تراریخته باعث میشود زمین های اجدادی آنها که سالیان سال روزی حلال تقدیم شان میکرد ، کمتر از ده سال چنان فقیر از مواد مغذی خواهد شد که دیگر هیچ علف هرزی نمیتواند در آن رشد کند .

پس کلیت تراریخته انسان فروشی ، مردم فروشی ، خاک فروشی و در نهایت وطن فروشی است . با ورود تراریخته و زمانیکه فقر غذایی گریبان کشور را بگیرد ، یقینا محتاج خواهیم شد .

اینها گیاهان عقیم را بعد از این به ما خواهند داد . بعد از این ، سال به سال در مرزها و گمرکات باید منتظر دریافت ژنهای فعال و زنده گیاهانی باشیم که در سرزمین خود داشتیم و از بین رفت .

باید منتظر خرید بذرهای یکساله و دوساله باشیم . بدانید آینده ای که اینها برای ما در نظر گرفته اند ، آینده ای با وابستگی کامل به دنیای بیرون از ایران است !!!

هیچ انسان عاقلی وطن فروشی را معامله نمیکند …

ای ارتشی ها ، نظامی ها ، مردان بزرگ این سرزمین ، زنان بزرگ این سرزمین ، بیدار باشید .

تراریخته به حراج گذاشتن ژن گیاهان ما است .  تراریخته به حراج گذاشتن جان مردم ایران در آینده ای نه چندان دور است . تراریخته به حراج گذاشتن خاک این سرزمین است

کشور ما از آب فقیر شده است ، اگر از خاک هم فقیر شود ، یقینا سرزمینی که آب و خاک نداشته باشد ، ملت فقیری خواهد داشت .

ببینید الگوهای غلط غربی در شهرسازی ما چه کرد ؟ با ماشینه کردن سرزمین ما تمام شهرهای زیبای کشورما مثل تهران ، اصفهان ، شیراز ، تبریز ، اراک ، قم و کرج از هوا فقیر شده اند .
عنصرهای اولیه زندگی هوا ،آب و غذا است . با مدلیته هایی که برای ما طی سالیان گذشته نقشه کشیده اند ، ماشین هایی که فروختند ، بنزین هایی که فروختند ، وسایل و مدل شهرسازی ما ، زیباترین داشته های ما را نابود کردند و امروز نوبت به نابودی خاک این سرزمین رسیده است ؟

غربی ها برای گردش اقتصادی خود باید دنیا را فقیر کنند و یقین بدانید با آمدن تراریخته فقط فقیرتر خواهیم شد.

در حال حاضر گماشتگان تراریخته در ایران اتفاق بسیار پیچیده ای را دامن زده اند .

‼️ استفاده از لفظ” به نژادی ” به جای ” ترارریخته ” !!!!!!!!

اینجا بنده به عنوان مشاور عالی کمیسیون غذا و داروی مجلس شورای اسلامی به نمایندگان مجلس متذکر میشوم که لفظ “به نژادی “عنوانی است که برای دور زدن قانونهای مربوط به تراریخته در حال استفاده است تا بتوانند قانون سرزمین ما را به نفع تراریخته تغییر دهند .

به شورای نگهبان متذکر میشوم چنانچه حواس تان به بحث به نژادی و تراریخته نباشد، در به حراج گذاشتن آب و خاک این سرزمین دانسته یا ندانسته وارد شده اید .

به شورای عالی امنیت ملی متذکر میشوم خطرناک ترین تصمیم انهدام سرزمین ایران در تراریخته طراحی شده است .

به وکلای مجلس متذکر میشوم مراقب تصویب قوانین خاص این گروه گماشته با عنوان به نژادی به جای تراریخته باشند .

به عزیزان دست اندرکار پدافند غیرعامل متذکر میشوم که به مسائلی که این سرزمین را از خطرهای ملی حفظ میکند حساس بوده و مانع از انجام آن شوند .

از مقام معظم رهبری درخواست داریم که در مسئله تراریخته که با عنوان به نژادی بصورت زیرکانه ای در حال تصویب قانونهای خاص خودش می باشد، دستور پیگیری و توقف را صادر فرمایند .

از ایرانیان دلسوز میخواهیم که تلاش کنند و اجازه ندهند وطن فروشی عده ای در لباس و قامتی تزئین شده و به دروغ اتفاق بیفتند و باید طرحها و نقشه های مردان و زنان وطن فروش نابود شود .

نیاز به همتی ملی داریم تا با تلاش جسورانه از بروز این اتفاق نادرست پیشگیری کنیم .

ای کاش هر ایرانی یک ریزعلی شود برای کشور ایران و این بار با هشیاری و بدون آتش زدن پیراهن جلوی خطر بزرگ تراریخته را بگیریم .

چنانچه هر قانونی را تصویب کنند و با زیرکی و با تغییر اسم وارد این حیطه شوند ، باید تا حد خون و جان برای افشای افراد وطن فروش ایستادگی کرد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *