بیشتر بدانیم

با احساس بوی بد تخم مرغ در دهان در ماه رمضان چه باید کرد؟

علت بوی بد دهان در ماه رمضان

با احساس بوی بد تخم مرغ در دهان در ماه رمضان چه باید کرد؟

با احساس بوی بد تخم مرغ در دهان در ماه رمضان چه باید کرد؟ چنانچه در بین روز در ماه رمضان احساس بوی تخم مرغ فاسد از دهان نمودید ، بدانید که نشانه تغذیه نامطلوب بوده است .بهتر است از خوردن غذا به شدت پرهیز نموده و فقط از مایعات شیرین مثل شربت آبلیموی خنک و یا دوغ استفاده نمایید.

با گرمازدگی در ماه مبارک رمضان چه کنیم ؟؟؟

چنانچه در بین روز دچار دل درد و تهوع و یا حالت استفراغ شدید ، بدانید که در معرض گرمازدگی قرار گرفته اید . شستشوی دست و صورت و پا با آب خنک قرار گرفتن در معرض هوای خنک بهترین راه حل است .

از خوردن غذا های سنگین پرهیز کرده از مایعات و مسهل های صفراوی مثل توت و یا شکر سرخ و۰۰۰ استفاده کنید. با تخلیه صفرای فاسد ، بوی دهان از بین رفته و حال شما خوب خواهد شد. این کار میتواند در یک هفته شما را از بیمارستانی شدن نجات دهد. امروزه بخاطر شرایط زندگی ، حرکات بدن کم شده و بدن به سمت سردی متمایل شده است.

ادویه جات گرم میتواند براحتی به خوراکی ها اضافه شده و حرارت را بالا ببرد دقت کنید وقتی مواد اولیه را داخل کفه ترازو میریزیم و طبیعت مواد ( گرمی و سردی ) را در کفه دیگر ترازو ، باید همیشه کفه گرمی در خوراکی ها بیشتر باشد .در زمستان گرمی ها بهتر است و در تابستان کمتر از گرمی ها استفاده شود . بر اساس ریتمی که خداوند در موجودات گذاشته است همه موجودات باید در تابستان حرارت را جذب کنند و در درونشان برای فصل سرد ذخیره کنند.

در فصل گرم ، استفاده از کولر در ایجاد بیماری تأثیر خود را میگذارد. فرد از محیط خیلی گرم به جایی که به شدت سرد است میرود. این اختلاف حرارت باعث میشود که عروق و عضلات دچار اسپاسم شده و خونرسانی به عمق کمتر شود. با بدنی که بسیار پرحرارت شده ، یکباره در معرض باد کولر قرار نگیرید.

کسانیکه میخواهند میانسالی خوبی داشته باشند و از الان به دنبال بهترین حالت هستند ، باید در جوانی از گرمای محیط بهره کافی را ببرند .آفتاب گرفتن و تلاش برای ماندن در هوای گرم و گرمتر شدن بدن باعث تعریق در آنها و از بین رفتن بلغم سفت شده در بدن آنها میشود . اگر تابستان بیاید و ما درک درستی از حرارت نکنیم ، سردی زود بر ما غلبه خواهد کرد و این افراد در آینده دچار دردهای استخوانی میشوند ، چون رطوبت در بین عضلات آنها می ماند .باید بدن گرم شود تا این رطوبت به حرکت بیفتد و با تعریق از بین برود .

پوکی استخوان که امروزه رایج گشته است بدلیل
تحرک کم
گرم نشدن خوب بدن
تعریق کم است

در قدیم آبگرم های خزینه این مشکل را به راحتی برطرف میکرد. بهتر است شرایطی شبیه خزینه های قدیم را در استحمام ایجاد کنید و در استخرها از آب گرم بهترین بهره را ببرید.

دوستدار سلامتی شما

دکتر مهدی فهیمی

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *